2012 m. kovo 14 d., trečiadienis

Labas!

Labai džiaugiuosi, kad užsukai čia. Tikiuosi, kad nepasigailėsi. Tu tikriausiai nežinai, kur papuolei. O tu papuolei į... vieta, kur aš -  Ieva, rašysiu viską, kas tik šauna į galvą. Tu galėsi manęs klausti, pateikti temas, apie kurias aš galėsiu rašyti. Turiu tave įspėti. Aš esu gan keistas žmogutis. Net nemoku savęs apibūdinti. Tiesiog neimk visko, ką rašysiu į galvą. Aš mėgstu ironiją, sarkazmą, ir daug kitų įvairių grybukų. Kodėl grybukų? Nežinau. Žodžiu, atrodo nedaug parašiau, bet manau reikėtų sustoti, kol dar nevėlu. Taigi. Tiek pradžiai, tikiuosi tau patiks, tikiuosi suprasi mane. Laukiu tavo kritikos, pagirimų ir šiaip reikšmingų ir nereikšmingų komentarų. Svarbiausia, kad jie būtų tavo. Tavo nuomonė man pati svarbiausia. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą